S Martinem Vránou nejen o marketingu a obchodě v Zootu

Kde poslouchat náš podcast?

Spotify
iTunes

Po studiu na Vysoké škole ekonomické strávil Martin Vrána značnou část své kariéry v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím. Obchodu se aktivně věnoval ve společnosti, jako je Burda International nebo Philip Morris ČR. Než nastoupil do českého Zootu v období jeho restrukturalizace, tak působil jako obchodní ředitel v Mall.tv. Zároveň je spoluzakladatelem digitální agentury Netvision Agency a zakladatelem strategické agentury Business Elements. Martin doslova žije obchodními strategiemi a hledáním synergií jednotlivých odvětví, které vedou k vyšší efektivitě. Právě proto nabídka pozice komerčního ředitele v Zootu byla pro Martina natolik atraktivní výzvou, jíž nemohl odmítnout.

V rozhovoru pro podcast Myšlením na vrchol se Martin rozpovídal nejen o tom, co jej přivedlo k obchodu a marketingu a proč žije zrovna těmito obory. Řeč přišla také na to, proč skončil v Mall.tv a co bylo tou atraktivní výzvou v Zootu, kterou nemohl odmítnout. Jaká je dnes nálada ve společnosti, která si prošla insolvencí a následnou restrukturalizací? Jaké strategie volí Zoot pro boj s daleko většími hráči na trhu? Dokázali se v Zootu poučit z předchozích chyb? Jaká je dnešní vize? Které hodnoty jsou pro Martina Vránu důležité? Co pro něj znamená slovo pokora? Nejen na tyto otázky odpovídal Martin v dalším rozhovoru a my věříme, že jeho odpovědi budou inspirací pro všechny posluchače.