3 otázky, které Vám pomohou na cestě k prvnímu milionu

1. Jak vytvořit větší hodnotu?

Pokud děláte věci jen na půl, nemůžete uspět. Svou hodnotu na trhu totiž zvýšíte tím, že zákazníkům poskytnete ten nejlepší možný produkt. Cílem je zaměřit se na kvalitu a tím obohatit ostatní. Spokojení klienti totiž obohatí zase Vás.

Zeptejte se sami sebe: Jak mohu dát zákazníkům něco navíc?

2. Jak oslovit více klientů?

Internet a sociální sítě jsou nejen fenoménem této doby, ale i skvělým marketingovým nástrojem. Usnadňují komunikaci, a to i mezi Vámi a potenciálními klienty. Vaším cílem je vystavit co nejvíce lidí výsledkům Vaší práce. Čím více jich bude, tím vyšší bude počet těch, kteří uskuteční nákup.

Pokud se rozhodnete své pole působnosti rozšířit na mezinárodní úroveň, díky technologiím máte dveře rovněž otevřené. V takovém případě je dobré věnovat pozornost lokálním odlišnostem a konkurenci, ale také udržení standardů a kvality.

3. Jak zvýšit efektivitu a produktivitu?

Čas je to nejcennější, co máme. Rádi kupujeme produkty, které nám čas šetří. A čas hraje roli i při jejich koupi – často si mezi konkurenčními nabídkami vybíráme i podle toho, jak rychle nám zboží bude doručeno. Kvalita produktu a jeho přidaná hodnota je velmi důležitá; nicméně nesmíme zapomínat právě na efektivitu.

Správná otázka tedy zní: Jak dělat ten nejlepší možný produkt co nejefektivnějším a nejrychlejším způsobem?

Pokud budete přemýšlet o těchto otázkách a hledat odpovědi, pak na sebe úspěch nenechá dlouho čekat.

A co Vy? Položili jste si někdy takové otázky? Řídíte se v podnikání touto „filozofií“?

Tomu, jak uspět v podnikání, se budeme podrobněji věnovat v tištěném vydání BL.

Facebooková stránka BusinessLeaders je zde.

© Veronika Vajglová